<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d44687025217244124\x26blogName\x3dNah...+bacalah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nahbacalah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nahbacalah.blogspot.com/\x26vt\x3d-6913263739474953990', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nah... bacalah

Koleksi himpunan cerita cerita lawak, pedoman dan pelbagai lagi. sekadar untuk menceriakan hari dan memanjangkan lagi pandangan dan fikiran.

 

Nama-nama Pilihan - Perempuan (G)

Nama-nama Pilihan - Perempuan (G)

Adalah menjadi kewajipan bagi kedua ibu bapa untuk memberikan nama yang baik kepada anak-anaknya. Berhati-hatilah dalam memilih dan memberikan nama kepada anak-anak. Pilihlah nama yang dianjurkan oleh Islam atau sekurang-kurangnya nama yang membawa maksud yang baik.

G
GhadaGadis Muda
GhadahBeautiful
GhadatLembut, halus
GhaidaBerawan
GhaisaniCantik dan muda
GhaliahYang mahal, berharga
GhalibahMenang
GhaliyahFragrant
GhaliyatiYang mahal
GhamirahYang mengembara
GhaniahYang cantik
GhanimahYang menang, penghasilan (kasab)
GhaniyahPretty girl, beautiful woman, beauty
GhassaniCantik
GhauthiahPertolongan
GhaydaYoung and delicate
GhazalaDeer
GhazalahMatahari terbit
GhaziahPejuang
GhazlinaTenunan
GhazwaniKepahlawanan
GhibthohBaik keadaannya
GhinaKekayaan
GhisyawahTutupan, akhir
GhobirohYang lalu
GhodahYang lemah gemulai
GhodirSungai, sumur yg bermulut lebar
GhodziyahMenyenangkan
GhoniyyahKaya
GhufraniKeampunan
GhundurahBahagia, muda
GhunwahNyanyian
GhurrahPutih berseri
GhusniRanting
GhusunBranches of a tree
GulFlower
GulnarBunga ( Persian)

Labels: ,

 

for this post

Leave a Reply