<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d44687025217244124\x26blogName\x3dNah...+bacalah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nahbacalah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nahbacalah.blogspot.com/\x26vt\x3d-6913263739474953990', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nah... bacalah

Koleksi himpunan cerita cerita lawak, pedoman dan pelbagai lagi. sekadar untuk menceriakan hari dan memanjangkan lagi pandangan dan fikiran.

 

Nama-nama Pilihan - Perempuan (U)

Nama-nama Pilihan - Perempuan

Adalah menjadi kewajipan bagi kedua ibu bapa untuk memberikan nama yang baik kepada anak-anaknya. Berhati-hatilah dalam memilih dan memberikan nama kepada anak-anak. Pilihlah nama yang dianjurkan oleh Islam atau sekurang-kurangnya nama yang membawa maksud yang baik.

U
U'jubahSesuatu yg mengherankan
UbadahIbadah, yg menyembah
UbaidahHamba
UdulahAdil, menghukum dgn benar
UdzahAzimat, tangkal
UdzrohHalangan
UfairahPemberani
UlfahPersahabatan
UmaimahDari kata Umumah (keibuan)
UmairahNama wanita dahulu
UmamahCucu Rasulullah SAW dari Zainab
UmaymaLittle mother
Ummu KulsumPutri Rasulullah SAW
UmniahCita-cita, cita-citaku
UmniyatiCita-cita, cita-citaku
UnaizahKambing betina
UrjuwanahPohon yang kemerah-merahan, warna merah yang indah
Urwatul WutsqoBuhul tali yang kuat
UzdahAda unsur kelebihannya
UzmaTerbaik

Labels: ,

 

for this post

Leave a Reply