<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d44687025217244124\x26blogName\x3dNah...+bacalah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nahbacalah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nahbacalah.blogspot.com/\x26vt\x3d-6913263739474953990', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nah... bacalah

Koleksi himpunan cerita cerita lawak, pedoman dan pelbagai lagi. sekadar untuk menceriakan hari dan memanjangkan lagi pandangan dan fikiran.

 

Nama-nama Pilihan - Perempuan (W)

Nama-nama Pilihan - Perempuan

Adalah menjadi kewajipan bagi kedua ibu bapa untuk memberikan nama yang baik kepada anak-anaknya. Berhati-hatilah dalam memilih dan memberikan nama kepada anak-anak. Pilihlah nama yang dianjurkan oleh Islam atau sekurang-kurangnya nama yang membawa maksud yang baik.

W
Wa'ishohKelompok
Wa'izhohPemberi nasehat
WabilahTongkat
WabishohApi
Wada'ahLemah lembut
WadhiahYang bagus dan bersih
Wadi'ahTitipan
Wadil FatmahNama tempat penanaman tanaman di Arab Saudi
WafaKesetiaan
Wafa'Kesempurnaan, merpati
WafiaKesetiaan
WafiyyahMerpati, menepati, sempurna, lengkap
WahidaBeautiful
WahidahSendirian
WajdWaspada
WajihahOrang yang berkedudukan
WardahBunga mawar
WashfaYang punya sifat tertentu
WashifahAnak atau pelayan perempuan dibawah umur
WasilahPendekatan diri kepada Allah, kedudukan dan pangkat
WasimahRupawan
WazirahMentri wanita
WaznahPencari keadilan
WiaamHarmonis
WidadKasih sayang
WifaqKerukunan

Labels: ,

 

for this post

Leave a Reply