<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d44687025217244124\x26blogName\x3dNah...+bacalah\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://nahbacalah.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://nahbacalah.blogspot.com/\x26vt\x3d-6913263739474953990', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nah... bacalah

Koleksi himpunan cerita cerita lawak, pedoman dan pelbagai lagi. sekadar untuk menceriakan hari dan memanjangkan lagi pandangan dan fikiran.

 

Sarapan pagi istimewa

Seorang lelaki melihat sebuah papan iklan di sebuah restoran yang bertulis

"SARAPAN PAGI ISTIMEWA".. lelaki tersebut tertarik dan memasuki restoran tersebut.

Pelayan membawakan minuman dan bertanya kepada lelaki tersebut, apa yang akan dipesan. Lelaki tersebut bertanya dengan penuh rasa ingin tahu kepada pelayan tersebut "Apa SARAPAN PAGI ISTIMEWA hari ini?"

"Lidah ayam bakar" jawab pelayan tersebut dengan bangga!

"Lidah ayam bakar?? Apakah kamu tahu yang lidah ayam adalah sangat menjijikkan.. Saya tidak akan makan apapun yang keluar dari mulut seekor ayam !!!" kata lelaki tersebut.

Kemudian pelayan tersebut bertanya "Kalau begitu encik mahu sarapan apa?"

"Bawakan saya telur ayam!" jawab lelaki tersebut.

Labels:

 

for this post

Leave a Reply